Hålligång-läger i sommar i Värmland

19 mars, 2022 av Anna Lindström

Välkommen på ett scoutläger med hålligång-tema!

Vi kommer hålla igång med aktiviteter såsom bad, paddla kanot, flottbygge, vattenkrig, klurigheter, pyssel, lekar, eldning, matlagning, mysiga lägerbål med hålligångsånger och mycket mycket mer.
På lägerplatsen finns lägerängar, badplats, duschar och vattentoaletter (så inga dass på detta läger).

NÄR:
31 juli – 5 augusti

KOSTNAD:
1500- 2000 kr (vi återkommer senare med exakt kostnad, men bör ej bli mer än 2000 kr)

VAR:
Ransberg i Värmland

ANMÄLAN: Senast 31 mars vill vi att ALLA svarat på om man kommer med på lägret eller ej.
Det gör du genom att fylla i denna enkät:  Kommer du med till Ransberg?

BETALNING: Första delen av avgiften på 500 kr betalas senast 31 mars till konto: Nordea 11953084265.
OBS! Kom ihåg att märka betalningen med läger samt skriva namnet på den person du anmäler.
Är ni fler i familjen som följer med, gör separata inbetalningar för varje person.

Badplatsen på Ransberg
Lugna paddelvatten
Ingen fotobeskrivning tillgänglig.
Att bygga och paddla flotte är kul