Slammertorp

Hyr Slammertorp

Välkommen att hyra Slammertorp! Läs mer nedan.

Välkommen att hyra Slammertorp till din scoutkår eller ungdomsorganisation.

Stugan ligger  i ett naturreservat på gångavstånd både till Kallhälls pendeltågstation och till Mälaren med Bolinders badplats.

Stugan har upp till 30 platser, två rum, en matsal om ca 30 kvm på nedervåningen, med tillgång till bord och stolar. Samt sov/verksamhetssal på ovanvåningen om ca 23 kvm avsedd för golvförläggning vid övernattning.

Kök på nedervåningen, fullt utrustat med kyl, frys, mikro, diskmaskin, spis med ugn, kaffebryggare, vattenkokare mm. Tallrikar, glas, muggar och bestick finns för ca 30 personer.

Stugan har två ingångar; en med en liten hall som leder direkt in till köket och en ingång från verandan med en större hall.

Det finns en liten toalett med handfat, på ovanvåningen. OBSERVERA ! Att stugan inte har några andra hygienutrymmen.

El: Ja
Uppvärmning: Elvärme samt luftvärmepump
Vatten: Kallt och varmt.
Utomhus finns bänkar och bord samt en grillplats, gräsmatta, ängsmark, skog och bergsknallar.

Kostnad:
Övernattningar fredagar, lördagar och söndagar (per dygn):

Scoutkårer 1000 kr/dygn eller fre-sön 1500 kr

– Ungdomsverksamhet 1500 kr/dygn eller fre-sön 2250 kr

Övriga 100 kr /person, dock minst 1500 kr/dygn

Vi hyr ut till grupper upp till 30 personer verksamma inom;

– Scoutkårer
– Barn och ungdomsverksamheter
– Ledare, scoutföräldrar och medlemmar i Kallhälls scoutkår.
– Privatpersoner kända av Kallhälls scoutkår

OBS! Vi hyr INTE ut till privatpersoner för fester.

Är du intresserad av att hyra?

Scrolla gärna ner och titta i kalendern om stugan är ledig de dagar ni önskar hyra och skicka ett mail med förfrågan till stugbokning@kallhallscout.se.

Karta över området Slammertorp

Slammertorp uppbokat